Maresme Vallès Oriental

Formació professorat 1×1. Objectius.

Adreçats a tot el professorat dels centres de Secundaria inscrits al projecte 1×1

Ojectius generals:

  • Proporcionar eines i recursos per a sensibilitzar a la comunitat educativa de la necessitat i conveniència del Projecte 1×1.
  • Donar a conèixer eines i recursos per a que com acompanyants anar amb un seguit d’accions formatives ja determinades.
  • Fomentar i fer ús de les eines informàtiques per a la diagnosi, reflexió i elaboració del Projecte 1×1.
  • Aportar elements de reflexió que ajudin a potenciar el projecte, analitzar els processos de comunicació que hi tenen lloc i les dinàmiques de treball que s’hi desenvolupen.
  • Apropar als participants l’ús de tècniques i dinàmiques de grup que ajudin a elaborar aquest projecte i facilitin la comunicació i el treball d’equip.

Objectius específics:

  • Situar, presentar e informar el projecte.
  • Adequar el pla de formació del professorat a les necessitats del centre.
  • Identificar les necessitats de formació específica
  • Capacitar al docent a l’ús de les noves eines.
  • Proporcionar models d’organització, d’infraestructures.
  • Fomentar l’ús d’aplicacions web 2.0 i la constitució d’un EVEA.
  • Donar a conèixer els principals recursos i espais amb continguts digitals.
  • Afavorir l’adquisició de la competència digital.
  • Crear grups de treball en xarxa amb l’objectiu de seleccionar i classificar recursos a les diferents àrees.
  • Fomentar i donar a conèixer l’ús de les PDI descobrint les seves possibilitats d’aplicació a la pràctica diària.
  • Donar a conèixer el canvi metodològic derivat de l’ús de les TIC com a eina educativa.
  • Coneixer el moodle com a eina per desenvolupar les nostres tasques d’ensenyament-aprenentatge creant aules virtuals i comunitats d’aprenentatge.
  • Oferir i donar a conèixer recursos educatius propis.

Feu un comentari »

Encara no hi ha cap comentari.

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.